Tässäpä tämän vuoden todennäköisesti viimeinen piparkakkutalo. Enemmänkin olisi ollut kiva tehdä, mutta kun ei aika riitä, kun alkaa muut kiireet painaa päälle.

2156088.jpg

On muuten pakko vielä todeta, että kun vertaa siihen mun kaikkien aikojen ensimmäiseen piparkakkutaloon, niin olen mä ehkä vähän kehittynyt. :D Nyt kehtaan jo kuvankin laittaa kun olen saanut parempia aikaiseksi.
2156111.jpg
Tälle en voi kun nauraa kun muistelen kun sitä tehtiin. Tomusokerimössöni taisi sisältää vain vettä ja tomusokeria ja oli niin löysää, että suhteettoman suuri savupiippu tipahti lukemattomia kertoja ja jäi lopultakin vinttaraksi. Lisäksi taloa, kuusia ja ukkeleita oli piiiitkään tukemassa monta juoomalasia joka puolelta.... Ja niin edelleen. Kyllä silloin harmitti, kun aloittaessani taloa näin mielessäni sellaisen upean piparkakkutalon jota olin aikaisemmin nähnyt joidenkin tekevän... Lopputulos oli jotakin aivan muuta... Voi hyvänen aika! :)