Juhlattar oli haastanut minut mukaan tällaiseen meemiin...
Eli siis kahdeksan asiaa, jotka tekevät minut tyytyväiseksi tai onnelliseksi, perhettä ei lasketa..
Ja nämähän eivät ole sitte missään järjestyksessä. :)

1. Tunnen tyytyväisyyttä ja onnellisuuttakin kun olen onnistunut leipomaan jotakin oikein hyvää ja herkullista ja kaunista. Ylipäänsä olen kovin onnellinen jos saan aikaiseksi jotain omasta mielestäni kaunista, oli se sitten askartelu, käsityö, lahjapaketti tai kakku.

2. Tunnen tyytyväisyyttä ja onnellisuutta usein laulaessani. Se jotenkin rentouttaa ja on vaan niin mukavaa.

3. Olen kovin tyytyväinen jos koulussa joskus onnistun jossakin tentissä, projektissa tai työssä ja saan siitä odottamattoman hyvän arvosanan.

4. Usein vauvat ja pienet lapset saavat minut hymyilemään ja kovin onnelliselle tuulelle.

5. Olen kovin tyytyväinen itseeni jos olen jaksanut siivota koko huushollin yhteen menoon.

6. Olen kovin onnellinen ja tyytyväinen olooni jos ulkona on nätti ilma, minulla vapaa päivä eikä mitään tekemistä ja voi vaan nauttia olemisestaan.

7. Viime kesänä huomasin, että myös viihtyisä työ saa tuntemaan itsensä tyytyväiseksi ja jopa onnelliseksi, kun töihin on kiva mennä.

8. Olen kovin onnellinen jos yllättäin saan jotain kivaa postia, vaikka ihan oikean kirjeen.. :)


Voisin haastaa tähän mukaan nyt ainakin Vilijaanan. :)