Perjantaina (jo!) sain postissa paketin SLY:ltä. Ja sepä oli kyllä paketti täynnä haasteita ja mielenkiintoisia juttuja. Suurin osa paketin sisällöstä oli nimittäin tuotteita, joista en ole koskaan kuullutkaan tai en ainakaan ole käyttänyt! Kiitos SLY:lleni huipusta paketista! Kuvan ja sisällön laitan tähän heti kun saan kuvat kamerasta koneelle, huomenna varmaan tytön päiväunien aikaan. :)

 

Kuvasta puuttuu ihana itse tehty iso sininen patalappu, kun unohtui kasasta kun oli jo käytössä. :)

Sen ihanan patalapun lisäksi paketista löytyi:
2 eri makuista halva (hypistellyt olen kaupassa, mutta kun en ole tiennyt mitä tekisi niin en ole uskaltanut ostaa)
perunakuitujauhetta (täysin uusi tuttavuus)
kookosmaitoa (ruuanlaitossa olen käyttänyt, leivonnassa en vielä koskaan)
päärynä ja ananasaromia (jee, tällaisia aromeita mulla ei vielä koskaan ole ollutkaan!
psylliumia (täysin uusi tuttava!)
jonkin sortin mauste/suola, täysin uusi tuttavuus mulle myös tämä
Ja sitten myös suklaakirjaimia ja numeroita! Jee! Näitäkin olen monesti kaupassa hypistellyt.
 

Lisäksi paketissa oli paljon reseptejä, joista saan hyvät vinkit ja kokeilumahdollisuudet näiden kaikkien mulle uusien juttujen käyttämiseen!

KIITOS SLY, huippu paketti!