Synttärithän mulla oli ja meni jo syyskuun alussa, mutta kuva tästä kakusta on viipynyt kun oltiin silloin miehen vanhempien luona ja unohdettiin oma kamera kotiin. Heidän kamerallaan kuva otettiin ja nyt sain kuvan itselleni. :)

Samalla tämä oli vähän harjoituskakku, kokeilin ensimmäisen kerran uutta kukkanaulaani. Jäljestä näkyy että oli eka kerta. Yllättävän helppoa tuo kuitenkin oli! Kerranhan aiemmin kokeilin ilman kukkanaulaa pursotella mutta jälki oli järkkyä! :D Eli hyvä kapistus tuo on. Kuvasta voi hyvin arvata mitkä tein ensiksi ja mitkä alkaa olla viimeisiä. Parani ote loppua kohden. Kakusta tuli aikas rönsyilevä, ei yhtään mun tyylinen. Eikä tuo kukkien asettelukaan nyt ole "ihan" :) loppuun asti suunniteltu.

Mutta vaikka ulkonäkö ei turhan hieno olisikaan, niin nyt on pakko sanoa, että tästä kakusta tuli hyvää! :D Pohjana oli täysin tavallinen sokerikakkupohja. Täytteenä suklaabanaanimoussea, eli tavallinen suklaamousse muuten, mutta joukossa yksi soseutettu banaani. Päälle laitoin suklaakuorrutuksen (en reunoille) ja sitten flora vispillä nuo pursotukset. :) Ja oli oikeesti hyvää. :D Harvoin mä tykkään kakuista juurikaan mutta tämä oli hyvää. (Jep, mä rakastan tehdä kakkuja, mutta harvoin ne on mitään mun suurta herkkuani kuitenkaan...)

1912120.jpg

Ja tässä vielä kuva lähemmin noista pursotteluista:

 1912115.jpg