Noniin! Tuli sitten listattua täysin ei-missään-järjestyksessä kaikki mahdolliset kakkukuvat, jotka on tullut viimeisen vuoden aikana otettua. Nyt on ehkä hyvä tähän väliin kertoa vähän kuka minä olen.

Elikkä, olen Mariiqa, 21v, melkein 22v. Naimisissa. Ei lapsia. Opiskelen terveydehoitajaksi. Jos kuitenkin ikinä tuo homma alkaa kyllästyttää, niin on mulla toinenkin unelma sen päivän varalle. Jos opin ja kehityn oikein hyväksi tässä leipomisen ja kakkujen maailmassa, niin olisi ihana perustaa oma pieni kahvila tai muu vastaava. Mutta se on ihan vain ajatustasolla. Mutta koskaan ei tiedä. :) Ehkä mä vaihdan vielä alaa. Tosin tällä hetkellä tuo terveydenhoitoala tuntuu oikein mukavalta.

Ruokaa en osaa tehdä yhtään. Meillä siitä huolehtii mun mies. Etenkin maustaminen ja kastikkeiden teko on mulle ihan painajaista, en vaan osaa. Onneksi ja ilokseni olen kuitenkin huomannut, että leipominen on ihanaa rentouttavaa ja oikein oikein hauskaa puuhaa! Tämän uuden harrastuksen löysin vasta naimisiin mentyämme, se alkoi lähinnä leivän leipomisella, mutta äkkiä huomasin, että leivonnaiset vievät mukanaan...

Muita harrastuksia mulla on pianonsoitto, laulaminen (ihan kotioloissa kylläkin), lukeminen ja leffojen katselu. Niitä katsotaan miehen kanssa aika paljon. Okei, tosi paljon. :)

Hymiöitä viljelen paljon. Kukaan ei varmaan vielä huomannutkaan. :D Usein se ärsyttää erityisesti mua itseäni, mutta minkäs sille teet, vaan niitä vaan tulee vahingossa, huomaamatta..

Nyt nukkumaan, aamulla aikainen herätys! Nähdään kaikki! :)